Galeria

Wycieczka do Warszawy

W dniach 27 – 28 maja 2019 r. 31 uczniów z klasy od  III do VIII wraz z opiekunkami – panią Czesławą Bida, panią Małgorzatą Kolano, panią Jadwigą Styk uczestniczyło w dwudniowej wycieczce do Warszawy. Wyjechaliśmy spod szkoły w Gródkach o godzinie szóstej. Przywitało nas poranne słońce. Z nadzieją na ciekawą przygodę podążaliśmy do stolicy. W słonecznej Warszawie spotkaliśmy się o godzinie 11.00 z panią przewodnik, z którą przemierzaliśmy uliczki Starego Miasta i podziwialiśmy zabytki stolicy, robiąc pamiątkowe zdjęcia. Zobaczyliśmy pomnik Adama Mickiewicza, Pałac Prezydencki oraz wiele miejsc upamiętniających obronę Warszawy przez jej mieszkańców w czasie wojny i okupacji. Byliśmy przed pomnikiem Małego Powstańca oraz Grobem Nieznanego Żołnierza. Obserwowaliśmy zmianę warty. W godzinach popołudniowych zwiedzaliśmy Centrum Nauki Kopernik, jednego z najnowocześniejszych muzeów w Europie. Poprzez zabawę rozbudziło ono ciekawość u uczniów, którzy mogli obejrzeć interaktywne eksponaty i ciekawe doświadczenia. Po doznanych wrażeniach udaliśmy się do hotelu na obiadokolację i zasłużony wypoczynek.

Następnego dnia, po śniadaniu, udaliśmy się na zwiedzanie stadionu PGE Narodowy. Niezwykła gratka dla wszystkich miłośników piłki nożnej. Można poznać atmosferę największych sportowych wydarzeń i poczuć się jak prawdziwa piłkarska gwiazda. Zobaczyliśmy z punktu widokowego stadion w pełnej okazałości. Z takiej wysokości mogliśmy się wczuć w rolę kibica. Następnie udaliśmy się do Polskiego Radia, gdzie spotkaliśmy się z dziennikarzem, który zaprowadził nas do miejsc, z których odbywa się przekaz radiowy. Poznaliśmy specyfikę pracy dziennikarzy oraz etapy przygotowania audycji radiowej. Obejrzeliśmy również sprzęt niezbędny w pracy radiowców. Mieliśmy okazję zrobić pamiątkowe zdjęcie przy poszczególnych stanowiskach. Zza szyby śledziliśmy przeprowadzanie wywiadów z zaproszonymi gośćmi. Mieliśmy możliwość nagrania swoich umiejętności dziennikarskich wraz z zawodowym dziennikarzem. Ostatnim punktem wycieczki w Warszawie był park trampolin – AIRO. Dzieci uczestniczyły w zorganizowanej zabawie pod opieką animatora i trenera. Wszystkie atrakcje różniły się stopniem trudności, ale każdy mógł znaleźć coś fajnego dla siebie, niezależnie od umiejętności, kondycji i doświadczenia. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do McDonald ‘s , gdzie uczniowie mogli zamówić swoje ulubione dania. Trochę zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Gródek na godzinę 2200. Wycieczka z pewnością pozostanie w naszych wspomnieniach.